Čokoláda, které dáváte přednost, dokáže o vašem charakteru prozradit víc, než si myslíte. Odhalte sedm typů dívek podle jejich oblíbené čokolády.

Která z nás by neznala a neměla ráda čokoládu. V Česku jsme schopni spořádat v průměru šest kilo čokolády na hlavu za rok, a to je stále méně než v některých jiných zemích Evropy. Obliba čokolády je jednoduše obrovská a to zejména u něžného pohlaví, které obecně disponuje mlsnějším jazýčkem. Podle toho jakou čokoládu si nejčastěji vybíráte, lze s trochou nadsázky určit, jaký holčičí typ asi představujete.

Mléčná = Něžná

Pohybuje se a gestikuluje, jako pohlazení mléčné čokolády, slečna Něžná s velkým N. Záliba v mléčné čokoládě naznačuje touhu po harmonii i ve vnitřním životě. Mléčná čokoláda je pohlazení na duši. Žádné velké terno ani žádné velké překvapení. Vždycky zabere a vždycky je úžasně jemná. Prostě něco pro slečnu Něžnou. Slečna Něžná se však dokáže rozlítit, pokud v čokoládě najde nějaké náhražky jako například rostlinný tuk.

Zdroj: Ogilvy&Mather Morava
Zdroj: Ogilvy&Mather Morava

Hořká = Emancipovaná

Zkušená milovnice čokolády se podívá na obal a ví. Hořká čokoláda je to nejzdravější a nejkvalitnější, co si může dát. Ale musí k tomuto rozhodnutí dospět. Tak jako emancipovaná dívka si umí jít za svým, umí i milovník dobré a pravé hořké čokolády vybrat tu správnou, co mu poskytne to pravé hořké potěšení. Prvním poznávacím znamením jsou informace o obsahu kakaové sušiny a podílu kakaového másla. Tento typ dívky ví, že pokud chce opravdovou kvalitu, nemusí nutně sáhnout po té nejdražší čokoládě. Vhodná čokoláda pro ni je například nová tenká česká čokoláda CARLA 70 %.

Ořechová = Extravagantní

Tato slečna musí mít pořád něco extra. Zalíbí se jí jen to, co je něčím originální. A nemusí to být právě originální kvalita čokolády nebo originální kakao z Jižní Ameriky. Musí být originální praštěně a zajímavě. Vykukují z čokolády obří mandle? To je něco pravého pro ni. Neupravená změť malin, rozinek, ořechů a želatiny – to chce v čokoládě slečna Extravagant.

Zdroj: Ogilvy&Mather Morava
Zdroj: Ogilvy&Mather Morava

Bílá čokoláda = Rusalka

Stejně jak byla rusalka bledá (ach běda, ach běda), přesně tak je bledá i čokoláda, kterou má tato mlsalka nejradši. Bílá čokoláda je zvláštní luxusní zboží, které je sice z kakaového másla, ale nejsou v ní obsaženy kakaové boby. Je to určitý symbol exkluzivity a zároveň to trochu popírá tradici čokolády jako hnědého pamlsku. Něco přesně pro zvláštní „vílí odrůdu“ dívek, a nemusejí to být jenom rusalky, ale i starší ročníky si tuto variantu oblíbily.

Bio, fair trade = Eko-děvče

Eko děvče si dává pozor, kde se vzaly suroviny na čokoládu, kterou jí. A taky jí nesní moc. Protože jedna taková eko- fairtrade nebo dokonce raw čokoláda stojí okolo jednoho sto korun. Proto je potřeba si ji pořádně vychutnat, rozdělit se o ní a pak si aspoň na týden „dát pohov“.

Zdroj: Ogilvy&Mather Morava
Zdroj: Ogilvy&Mather Morava

Bublinková = Praštěná

Čokoláda, u které je kakaová sušina smíchaná s jinou příchutí, či dokonce „vytuněná“ bublinkami, se líbí holkám víceméně praštěným. A to teď není žádná nadávka. Praštěné divy si dají klidně i čokoládu s jogurtovou nebo s pomerančovou příchutí, ale také čokoládu s chilli nebo mořskou solí. Právě kořeněné čokolády jsou poslední dobou stále populárnější. A proto je potřeba všechny vyzkoušet, no ne?

Všechny druhy čokolády = Čokomaniačka

Je jí úplně jedno co sní, hlavně když to má čokoládovou konzistenci, chuť a vůni. Čokoláda je lék na všechno. Když je před ní pořádně stresující situace, začíná zkouškové, nebo když se už tři hodiny připravuje na rande a s výsledkem stále není spokojená. Moře slz zastaví jedině jedna řada čokoládové pochoutky – blahodárného léku na nervy. Když se chce za něco odměnit, dá si dobrou čokoládu a vychutná si ji s triumfálním pocitem. Když je jí smutno a má sklon propadat depresi. Pustí si oblíbený film a co k tomu? No jasně, tabulku čokolády! Ta totiž zvedá náladu, posiluje antistresové hormony a dokonce má i afrodiziakální účinky. A je úplně jedno, jaký druh čokolády je zrovna nejblíž po ruce.

Zdroj: Ogilvy&Mather Morava
Zdroj: Ogilvy&Mather Morava

Komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.