Zdroj: Pixabay.com

Opět je na čase vyrazit do obchodu a nakoupit pár základních potravin. Před námi je poslední týden redukčního jídelníčku, po kterém bude následovat malá odměna. Ta bude v podobě několika shozených kil. 

Pondělí

Snídaně – slunečnicový chléb 80 g, Gervais nízkotučný 50 g, rajčata 50 g

Svačina – ananas 200 g

ObědTreska na žampionech a zelenině (tresčí filé 200 g, rajčata 150 g, cibule 20 g, paprika 50 g, houby 100 g, vařené brambory 130 g, hlávkový salát 50 g, olivový olej 10 g)

Svačina – jogurt Activia bílý 180 g, Bebe dobré ráno -25% cukru 25 g, pomeranč 100 g

Večeře – sójový rohlík 60 g, dvě vejce, pažitka 30% eidam 50 g, rajčata 100 g

 

Úterý

Snídaně – polotučné mléko 250 ml, müsli s ovocem 40 g

Svačina – mandarinka 50 g

ObědRizoto s kuřecím masem a zeleninou (rýže 80 g, kuřecí prsa 100 g, hrášek s karotkou 120 g, olivový olej 10 g)

Svačina – 1,5% kefír 400 ml, para ořechy 20 g

Večeře – celozrnný chléb 70 g, Mrkvová pomazánka (mrkev 50 g, nízkotučný tvaroh 50 g, Flora light 10 g)

 

Zdroj: Pixabay.com
Zdroj: Pixabay.com

Středa

Snídaně – celozrnný chléb 60 g, nízkotučný tvaroh 30 g, 30% eidam 50 g, ředkvičky 50 g

Svačina – pomeranč 200 g

ObědKuskus s krůtím masem a zeleninou (kuskus 60 g, krůtí maso 100 g, cuketa 50 g, cibule 10 g, česnek, ledový salát 50 g, olivový olej 10 g)

Svačina – 1,5% bílý jogurt 150 g, para ořechy 10 g, celozrnný rohlík 55 g

Večeře – sójový rohlík 60 g, Gervais nízkotučný 50 g, paprika 50 g

 

Čtvrtek

Snídaně – žitný chléb 70 g, nízkotučný tvaroh 50 g, jarní cibulka 30 g

Svačina – kiwi 70 g

ObědMakarony s vepřovou panenkou a zeleninou (celozrnné makarony 60 g, panenka 120 g, rajčata 200 g, hlávkový salát 50 g, olivový olej 10 g)

Svačina – 1,5% acidofilní mléko 400 ml, grahamový rohlík 50 g

Večeře – tmavý toastový chléb 50 g, Flóra light 10 g, kuřecí šunka 50 g, ředkvičky 50 g

pomazánka

Pátek

Snídaně – celozrnná kaiserka 60 g, Lučina linie 50 g, paprika 50 g

Svačina – grapefruit 150 g

ObědTěstovinový salát s kuřecím masem (těstoviny 70 g, kuřecí prso 120 g, hrášek 50 g, kukuřice 26 g, 1,5% bílý jogurt 150 g, olivový olej 10 g)

Svačina – 2% bílý jogurt 150 g, slunečnicová semínka 22 g

Večeře – grahamový rohlík 60 g, Flora light 10 g, ředkvičky 10 g

 

Sobota

Snídaně – celozrnný žitný chléb 70 g, Gervais nízkotučný 50 g, rajčata 100 g

Svačina – mandarinky 50 g

ObědHovězí svíčková s bulgurem a zeleninou (hovězí svíčková 100 g, bulgur 70 g, pekingské zelí 50 g, mrkev 50 g, olivový olej 10 g)

Svačina – 1,5% kefír 400 ml, celozrnný rohlík 55 g

Večeře – sójový rohlík 60 g, sýrová pomazánka (nízkotučný tvaroh 50 g, Flóra light 10 g, 30% eidam 50 g, paprika 50 g

ovoce

Neděle

Snídaně – 1,5% bílý jogurt 175 g, jablko 100 g, para ořechy 10 g

Svačina – grapefruit 200 g, limetkový džus 200 ml

ObědPečená vepřová panenka s bramborem a salátem (vepřová panenka 120 g, vařené brambory 150 g, ledový salát 50 g, olivový olej 10 g)

Svačina – cottage sýr 200 g, sójový rohlík 60 g

Večeře – celozrnný rohlík 60 g, paprika 50 g, rajčata 200 g, kedlubny 100 g, Gervais nízkotučný 50 g, Flora light 10 g

 

Pro noční ptáky je možno přidat ještě druhou večeři v podobě 100 g rajčat, 100 g ředkviček, 100 g papriky či jiné zeleniny.

Každý den je sestaven na cca 5 800 až 6 000 KJ, což znamená, že jídelníček je redukční. Pro udržení váhy můžete přidat na přílohách. Gramáž masa i příloh je uvedena v uvařeném stavu.

Komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.