Je duben a pomalu, ale jistě se nám blíží „plavková sezóna“! Ta jde ruku v ruce s hysterií, mučením se ve fitcentrech a s nástrahem nelichotivých světel ve zkušebních kabinkách (nalhávejte si, co chcete, ale ty světa jsou všude děsná). A v tom dlooouhém výčtu toho všeho je DIETA! Přesně ta! 5 písmen, 1 slovo a kolik hrůzy to člověku nažene.

Ne, my rozhodně nevěříme nikomu, kdo by toto slovo uctíval. A nedej Bože dietu vyhledával a miloval ji stejně jako ten pocit, když se s chutí zakousnete do něčeho velmi (ale velmi) výborného, chutného a rozhodně nezdravého a nedietního!

Nastává čas nakupování permanentek na pilates, powerjogu nebo kickbox. Začínáme běhat v parcích. Večer před televizí cvičíme u Sexu ve městě. A hlavně na internetu nebo v časopisech hledáme klasické dietní recepty.

Zdroj: Blanka
Zdroj: Blanka

To, co bychom si měly všechny uvědomit, je stará pravda, a to: Snídaně je základ dne! Správně zvolená snídaně nám odstartuje celý den. Na snídani záleží ze všech našich denních jídel nejvíce. Přejíme se = jsme nevrlí. Nesnídáme = celý den nám něco chybí. Proto bychom snídat měly. Denně a s rozmyslem!

Ovoce X  klasická anglická?

Jak by měla vypadat správná dietní, výživná a očistná snídaně? Ačkoli by tato snídaně měla nastartovat náš den, měly bychom nad ní zapřemýšlet. Nic proti klasické britské tzn.: vajíčka, fazole, páreček,čerstvá veka a to vše zalité čajem s mlékem nebo kakaem. Ale samy uznejme, že taková snídaňka skládající se z ovoce, jogurtu, müsli, čerstvě vymačkaného freshe… To zní 1000% lépe ne? 😉 A co si budeme nalhávat, dokonce to i lépe vypadá.

Zdroj : Blanka
Zdroj : Blanka

Dortík, zákusek, wafle …?

Láká tě jenom to pomyšlení?;) Koukáš na tyto fotky a hned přemýšlíš nad tím, kdy jsi měla něco tak dobrého naposledy?;) Úplně tě chápeme. I my to tak máme. Tělo si tyto „bomby“ samo vyžádá, ale věř, že na snídani, to není dobrá volba. Základem zdravé snídaně je hlavně to, se po ní necítit těžce. A ačkoli tě snídaně má „nakopnout“ měla by tě nakopnout tím správným směrem. A to přece není zpátky do postele ne? Takže opět nás to vede k jedné základní a stále se opakující věci: Snídej kvalitně, ale s rozmyslem! A to se netýká jen nás, co zrovna držíme dietu ne? Týká se to všech.

Zdroj: Blanka
Zdroj: Blanka

Dvakrát měř, jednou řež

Celkově v životě se tímto heslem musíme řídit. Nebo bychom měli. A u jídla to je hodně podobné. Ačkoli se může zdát, že je tento článek jen o ovoci, není tomu úplně tak. Nikdo tě nenutí si nevychutnat míchaná vajíčka s lososem, zapékaný grahamový toast, ovesnou kaši s medem nebo tmavou housku s Cottage sýrem a cherry rajčátky.
Snídaně by měla spolu s vodou obsahovat sacharidy, správné tuky, vitamíny a neměla by být zaměřená převážně na proteiny. Existuje mnoho receptů a tipů na opravdu nefalšovaně dobrou snídani podle pravidel zdravé výživy. Všechny jsou převážně rychlé a jednoduché na přípravu. Ovšem nikde není ustanoveno, že si recept nemůžeš sama podle své chuti dokořenit, zaexperimentovat a dochutit. Ale opatrně 😉

Zdroj: Blanka
Zdroj: Blanka

Have a nice day

Každé ráno člověk vstává s čistou hlavou a nejlépe pravou nohou. Vstříc novému dni. Novým začátkům, zážitkům, zkušenostem a příležitostem. Proto bychom si ten začátek dne měli užít! A to kvalitní snídaní. Měj se ráda/rád a ráno si nezapomeň dát něco dobrého a kvalitního na zub! Hned bude ten den lepší.

Zdroj: Blanka
Zdroj: Blanka

Takže dobrá ráno a hlavně dobrou chuť !

1 KOMENTÁŘE

  1. Mně teda trvalo, než jsem se naučila snídat, ale teď to oceňuju. V poslední době jsem objevila cereální nápoj Caro, který jsem začala ráno pít místo kávy. Zkuste to, je to super. Moc dobře chutná a čekanka tu působí jako vláknina a taky mám po ránu víc energie.

Komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here